Közélet

2014.08.21. 07:30

Több százezer ügyfelet szolgálnak ki Egerből

Harmincmillió forintból kibővítették a Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatóságának Telekessy úti Call Centerét.

B. K.

A Magyar Államkincstár ügyfelei évente átlagosan 2,5 millió telefonhívást indítanak, s több tízezer e-mailt küldenek a legkülönfélébb ügyekben a szervezethez. A folyton emelkedő forgalom indokolttá tette a Call Center bővítését. A kincstár Heves Megyei Igazgatóságán nemrégiben mutatták be a sajtónak azt a kibővített, országos lefedettségű hívásfogadó központot, amelyben mostantól 43, külön oktatáson felkészített munkatárs várja a polgárok kérdéseit, észrevételeit a családtámogatási rendszerrel, az érték-papír forgalmazással kapcsolatban.

A sajtótájékoztatón dr. Dancsó József, a Magyar Államkincstár elnöke elmondta, hogy a 30 millió forintból kibővített Telekessy úti Call Center, s az épületben található, korszerűsített oktatóterem azt a célt szolgálják, hogy lakosságnak minél gyorsabb és kulturáltabb szolgáltatást nyújtsanak. Banai Péter Ernő, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára a szolgáltató állam szerepének felértékelődéséről beszélt.

Ezután Zay Ferenc, a Heves Megyei Igazgatóság igazgatója mutatta be az új rendszert a vendégeknek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!