Chat Botond

2019.03.03. 18:00

Magyar fejlesztésű robot adja el a tévéket

A felhasználó könnyen eltévedhet a tévékínálat platformjai, felbontásai és paneltípusai között: a digitális promóter segítségére szolgál.

Az LG hivatalos weboldalán elérhető chatbot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális televízió és a legjobb akciók megtalálásában.

A teljes mértékben hazai fejlesztésű, itt kipróbálható online segéd, Chat Botond a vásárlók egyéni igényei alapján segít megtalálni a megfelelő tévékészüléket.

Az interaktív, automatizált chatbot az elektronikai szaküzletben dolgozó vásárlási tanácsadóhoz, azaz promóterhez hasonlóan kommunikál az érdeklődőkkel: öt különböző kérdést tesz fel, melynek nyomán a vásárló számára legideálisabb készülékekre szűkíti le a javaslatok listáját.

Nem csak felteszi a kérdéseket, hanem meg is magyarázza,

miért fontos egy adott technikai részlet a felhasználónak.

A kérdések azt mérik fel, hogy az érdeklődő milyen képernyőméretet és felbontást keres, elsősorban milyen típusú tartalmakat szeretne nézni a készüléken, milyen kialakítású talp számára az előnyös és milyen árkategóriájú terméket tartana ideálisnak.

Ha a felhasználó tanácstalan lenne, a kérdés mellett szereplő információ ikonra kattintva megtudhatja, mit érdemes átgondolnia a válaszadáshoz. A nemrégiben bemutatott digitális promóter naponta átlagosan kétszázhatvanan faggatták ki. Úgy tűnik, a felhasználók hasznosnak tartják az online segédet, mivel a maximális 5 pontból átlagosan 4,2-es értékelést adtak a szolgáltatásnak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!