Gyöngyös Város Gazdaságáért Védejegy

2023.03.31. 11:45

A hullámvölgy után emelkedőt várnak a díjazott gyöngyösi étteremben

Ha a Covidot túlélte, a mostani drágulást is szeretné átvészelni a gazdasági díjat kapó gyöngyösi étterem.

T. B.

Nagy Zsolt (balra) és Srajber Ádám átveszik az elismerést, középen dr. Bánhidy Péter és Hiesz György

Forrás: Czímer Tamás - Heves Megyei Hírlap

Mikrovállalkozás kategóriában a Nasra Étterem Kft. kapta ebben az évben a Gyöngyös Város Gazdaságáért Védjegyet. A Koháry Éttermet üzemeltető társaság 2012 óta azóta szerves része gyöngyös vállalkozásainak, mondta Nagy Zsolt, az egyik alapító. A cég tulajdonosával, ügyvezetőjével, Srajber Ádámmal együtt mindketten vendéglátósok, felszolgálók, s a Koháryban dolgoztak alkalmazottként, 2012-ben vették át a vezetést.

- Sok választásunk nem volt, az akkori tulajdonos felajánlotta, mi pedig belevágtunk. Szerencsére már 11 éve, hogy sikeresen tudjuk üzemeltetni az éttermet. Az elmúlt időszakban voltak dolgok, amik lenyomtak minket, de szeretnénk a víz felszínén maradni – hangsúlyozta Nagy Zsolt.

- Az utóbbi évtizedben megváltozott a város gasztronómiája, de nem csak ezt, hanem az egész életvitelt formálták át az évek és nem jó irányba. A Covid után kicsit bizalmatlanabbak az emberek, megváltozott a vendégkörünk, de látjuk a fényt az alagút végén, ugyanakkor nem könnyű a helyzet. Az elmúlt éveket a kitartásnak köszönhetően lehetett túlélni, bíztunk benne, hogy ilyen dolog nem vethet véget a vállalkozásnak. Mi is kitartottunk, a munkatársaink is mellettünk és viszont, teljes létszámmal tudtunk menni. És természetesen köszönhetjük a megmaradást a vendégeinknek. Közülük sokan lemorzsolódtak, de a kemény mag maradt és új vendégeket hoztak – emelte ki Srajber Ádám, a cég ügyvezetője.

- Nem egyszerű a mostani drágulást átvészelni, hullámvölgyben vagyunk, de minden völgy után emelkedő jön. Ha 2020-ban azt mondtuk, túléljük, akkor most ezzel az évvel vagyunk így, tudunk tovább menni – fejtette ki Srajber Ádám.

Nagy Zsolt szerint irányvonalat kialakítani nehéz, úgyhogy mennek ahogy tudnak. A Koháry önkiszolgáló étterem, a la carte fogyasztás nincs, van viszont kiszállítás és igyekeznek kedvesek lenni a vendégekkel. Általában törzsvendégeik vannak, velük próbálnak megmaradni és fejleszteni, utóbbit nehezebben lehet. Az eszközfejlesztés mindig fontos, ezen kívül szeretnének még több vásárlót bevonzani a következő években.

A vállalkozás egyébként rendezvényeken is közreműködik, illetve a Máltai Keri és az iparkamara partnereként részt vesz a vendéglátós tanulóképzésben.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában