2004.10.30. 06:09
Amerika és Európa is rámozdult a reklámra
[caption id="" align="alignleft" width="110"] Laky Zsuzsa
[/caption]Becslések szerint idén 80 milliárd forintos bevételt hoztak a Magyar Turizmus Rt. nemzetközi reklámkampányai. Jó üzletnek bizonyult a befektetett 400 millió forint és Tony Curtis, valamint Laky Zsuzsa szépségkirálynő alkalmazása.
[caption id="" align="alignright" width="110"] Tony Curtis
[/caption]Az egészségturizmust népszerűsítő Tony Curtis-reklámfilmmel az USA 50 év feletti városi lakosságát célozták. A filmet közel 3,5 millióan látták, hatására az amerikai beutazók száma 15-16%-kal növekedett, és az előrejelzések szerint további élénkülés várható.
Az Európa szépével az EU-ba kampány keretében nyolc ország 15 repülőterén 300 óriásplakát invitálta az embereket Magyarországra, erre sajtómegjelenések és légijáratokon olvasható népszerűsítő anyagok erősítettek. Az akció sikerére utal, hogy Bu- dapesten augusztus végéig a vendégek száma 20, az általuk eltöltött éjszakáké 19 százalékkal nőtt.