Hírek

2004.10.27. 01:23

Kevesebb a sorbanállás és gyorsabb az ügyintézés

Lázin M.

A gödöllői okmányirodán nemrég munkába állt az új munkairányító és beléptető rendszer. A fejlesztéshez vissza nem térítendő pénzbeli támogatást nyújtott az Informatikai és Hírközlési Minisztérium. Az önkormányzat 4,3 millió forintot használt fel rendszer kiépítésére.

Az ügyfelek ezentúl személyesen és telefonon is intézkedhetnek. Személyesen ezt az érintőképernyős terminálnál vagy a recepciós munkatárs segítségével tehetik meg. Telefonon pedig a recepciós munkatárstól, illetve az ügyintézőktől lehet időpontot kérni. Személyesen történő megjelenés esetén az ügyfél írásban, kinyomtatva kapja meg sorszámát, a megjelenés időpontját, valamint az ügyintézés helyéről és a szükséges iratokról szóló tájékoztatást. Az ügyfélfogadás idejét és a lefoglalt időpontokat a hivatal munkatársai a terhelési térképen követik nyomon. 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!