Hírek

2005.03.16. 06:34

Nagy divat manapság a szédelgő feldicsérés

BAMA

Badarság lenne a kívánalom, hogy a ránk öntött terméktenger valamennyi cseppje éppen olyan teljes legyen, mint ahogyan a reklámokban meghirdetik őket. Az viszont túlzás, hogy a paragrafusok által szédelgő feldicsérésnek titulált ténykedés uralja a hírverést.
Én jobb szeretem, ha az áru nem „forradalmian új”, ha nem kell „rápörögnöm”, viszont arra használhatom, amire való. Mert hiába mondják, nem hiszem, hogy a telefonos cég közbejöttével megváltozhat az életem, azt viszont elvárom, hogy tudja a készülék, amivel dicsekszik. Nem küldenek szakembertől szakemberig, hogy a sorban az utolsó széttárja a karját: „típushiba…”.
Az se lenne utolsó élmény, ha a gyorséttermekben az elénk lökött műétel legalább hasonlítana az eladó fölötti fotón lévőhöz, amely nyilván ünnepi áhitatban, esetleg pályázatra készült.
A sor folytatható, tanulságként pedig érdemes idézni egy a tengerentúl divatos mondást: „A konyhában legkevésbé jártas nagymama is jobb fasírtot készít, mint a gyorséttermek, csak sajnos rosszabb a marketingje…” Itt tartunk, barátaim!

Ezek is érdekelhetik