Hírek

2006.08.20. 06:00

Élvezhetetlen a tévéadás az új szolgáltatónál

Olvasónk szerződést kötött digitális tévécsatornákra az egyik szolgáltatóval. Ám az adás hamarosan élvezhetetlenné vált. Az úr hiába fordult a céghez. Pedig a havidíjat is fizeti.

BAMA

„Ha felmondom a szolgáltatást, 25 ezer forintot kell fizetnem” – írja a kedves olvasó. Igen ám, de nem arról volt szó, hogy a pénzéért semmit nem kap – reagáltak az esetre a Magyar György és Társai Ügyvédi Irodában. Ilyen esetekben mindig azt kell megnézni, hogy adja-e a szolgáltató azt, amit a felhasználónak ígért. Illetve hogy a másik fél rendeltetésszerűen veszi-e igénybe a szolgáltatást. Szakértővel kell tehát megvizsgáltatni a helyzetet. Mivel a felhasználó, a kedves olvasó eredménytelenül hívta a szolgáltató szerelőjét, független szakembert is kereshet. Sőt, jó volna, ha tényleg az vizsgálná meg a körülményeket, mert akkor biztosan elfogulatlanul alkothat véleményt.

Ha kiderül, hogy az úr rendeltetésszerűen használta a szolgáltatást, azaz a szolgáltató a hibás, többféle megoldás lehetséges. Kérhet kártérítést (hiszen a havidíjat ő végig fizette), árleszállítást, cserét (ha hibás alkatrész okozza a bajt), kijavítást. Sőt, elállhat a szerződéstől. Hiszen nem azt kapta, amiről az szól. Írhat levelet is, amelyben közli a tényeket, és felszólítja benne a szolgáltatót, hogy ha az nem lép a kijavítás érdekében, perre megy ellene.

Az úr leveléből kitűnik a tanácstalanság. Nem kapja meg a szolgáltatást, mégis fizet érte. Ha hasonló helyzetbe kerülünk, ne hagyjuk magunkat, védjük meg érdekeinket.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!