2010.11.30. 18:13
Emelik a színvonalat, reklámozzák a Mátrát
A Mátra jövőképének kidolgozásához elengedhetetlen, hogy előbb a kórképét elkészítsék. Megtörtént.
- A Gyöngyös-Mátra Turisztikai Desztinációs Menedzsment a tagok, főként az azonos szolgáltatást végzők közötti párbeszédre, a már meglévő, turistaszám-növelő vonzerők népszerűsítésére, egy XXI. századi TDM-iroda kialakítására, erős reklám-marketing tevékenységére alapozná a Mátra és térsége idegenforgalmi fejlesztését – mondta Kósa László, a TDM elnöke, hozzátéve: a napokban megrendezett ötletbörzén a jelenlévők igényeik megfogalmazásával felállították a Mátra kórképét is, rámutatva a megoldásra váró legsürgetőbb problémákra.
– Abban mind egyetértettünk, hogy a meglévő értékeket kell sokkal hatékonyabban reklámozni, a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások szívonalát emelni. Az egészségturizmus éve lesz 2011. A Mátra ebből a szempontból előnyt élvez, hiszen mind az aktív kikapcsolódás, mind a gyógyturizmus iránt érdeklődőknek tudunk mit kínálni. A hegy egyedi klímája vonzza a bakancsos turistákat és a gyógyulni vágyókat is, de jelentős vonzerő lehet például az egyházi turizmus vagy a borászat is – tette hozzá Kósa László.