Vizes vb

2017.07.25. 12:28

A FINA kilenc szponzorából csupán három európai, a többi távol-keleti

A Nemzetközi Úszószövetség (FINA) kilenc hivatalos partneréből hat ázsiai cég. De milyen profilú vállalkozások állnak a közvetítések során gyakran feltűnő logók mögött? Légitársaság, luxusóra- és légkondicionáló-gyártó is támogatja a FINA-t.

Airweave, ANA, Arena, Midea, Myrtha Pools, Nikon, Omega, Samsung és Yakult: kilenc logó, kilenc vállalat, kilenc gyakran visszaköszönő hirdetési felület – ezek a Nemzetközi Úszószövetség hivatalos partnerei. A budapesti (és balatonfüredi) vizes világbajnokságon lépten-nyomon beléjük botlunk, de a magyar közönség egy részüket aligha ismeri.

Az nem kérdés, hogy a szponzorok számára megtérülő befektetés-e a FINA támogatása, hiszen a vizes sportágak kétévente megrendezendő vb-i legalább olyan népszerűek globálisan, mint az atlétikai világversenyek, a sorban csak az olimpia és a labdarúgó-világ- és Európa-bajnokságok előzik meg. A 130 milliárd forintos költségvetésből tető alá hozott hazai rendezésre a vasárnapi zárónapig összesen 350 ezer látogatót várnak, az összes híradást, közvetítést együttesen tekintve pedig több mint 6 milliárd tévénéző követheti nyomon a sporteseményt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!