Közélet

2015.11.24. 16:55

Ő lett az Év Ifjú Szállodása

Varga Zsuzsanna hitvallása, hogy egy szálloda egzisztenciáját és hírnevét csak a vendégek biztosíthatják. Véleménye szerint a szálloda nem szolgáltat, hanem örömet szerez.

turizmus.com

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének dr. Menyhárt Lajos Alapítványa idén is kiírta az „Év Ifjú Szállodása” pályázatot, melynek nyertese Varga Zsuzsanna, az egri Imola Hotel Platán szállodaigazgatója lett - írja a turizmus.com.

Zsuzsanna középfokú tanulmányait az Ady Endre Gimnázium angol-olasz szakán végezte Debrecenben, majd a Károly Róbert Főiskola Idegenforgalom és szálloda szakán diplomázott közgazdászként 2005-ben. Ezután a Corvinus Egyetemen turizmus szakértő és szakközgazdász diplomát szerzett 2008-ban. 2013-ban független igazságügyi szakértői vizsgát tett turizmus, szálloda és vendéglátás szakterületeken.

Szakmai pályafutását a Cívis Grand Hotel Aranybika szállodában kezdte, ahol először sales manager, majd a senior sales manager pozíciót töltötte be. Ezt követően a Best Western Hotel Kálvinban értékesítési igazgató-helyetteseként dolgozott, a Hotel Divinus szállodában értékesítési és marketingigazgató, illetve a Hotel Atlantis Medical Wellness & Conference-ben szállodaigazgató volt. 2014-től az Imola Hotel Platán szállodaigazgatója, emellett pedig 2015 szeptembere óta az Imola Hostel Kft. üzemeltetési igazgatója.

[caption id="" align="alignleft" width="300"] Varga Zsuzsanna Fotó: turizmus.com
[/caption]

A nevéhez is fűződő legfontosabb szállodai sikerek, díjak:

Hotel Divinus: Magyarország legjobb öt csillagos vidéki konferencia szállodája (2009)

Hotel Atlantis: Szallas.hu: kiváló szálláshely minősítés (2011), Magyar Turizmus Minőségi Díj (2012)

Imola Hotel Platán: „Eger legjobb szállodája” (2015)

Angol, olasz és spanyol nyelvismerettel rendelkezik. A Károly Róbert Főiskola turizmus szakán és a Deuris Karrier Akadémián óraadó tanárként tevékenykedik. Érdeklődési köréhez tartozik a művészettörténet és a turizmus, továbbá hobbija az utazás és a sport.

Szakmai hitvallása szerint munkát, egzisztenciát és hírnevet csak a vendégek biztosíthatnak a szálloda számára. Véleménye szerint egy szálloda a vendégeknek nem szolgáltat, hanem örömet szerez. Lényeges számára a harmónia és a csapat közös sikerei. Fontosnak tartja, hogy a vendég és a szálloda közötti kapcsolat a bizalomra épüljön.

Ezek is érdekelhetik