Gazdaság

2007.09.26. 17:08

A reklámszövetség érzi az üzleti klímaváltozást

A Magyar Reklámszövetség a 15. alkalommal rendezte meg az országos konferenciáját. Az utóbbi hat évben – így most is – a megyeszékhelyen, a Hotel Eger konferenciaközpontban találkoztak a szakemberek.

Négyessy Zita

A szövetség elnöke, dr. Nagy Bálint elmondta, hogy két ok miatt választották Egert. Egyfelől azért, mert ez egy vendégszerető város és kitűnő ellátást kapnak. Másrészt ezzel is érzékeltetni kívánják, hogy a reklámélet a magyar gazdaságról szól, s az nem korlátozható kizárólag a fővárosra. Miként mindig, így ez alkalommal is választottak egy szlogent. Ez a klímaváltozás, mert manapság különösen divatos ez a téma. Az átlagember persze a természeti változásokra gondol, de a reklám szakemberei a gazdaság és a társadalom módosulását is érzékelik. A természet tényleges és fenyegető figyelmeztetése már a kezdeti fázisában sem hagyja érintetlenül az üzleti életet. A klímaváltozástól és a korlátlan növekedésbe vetett hit megingásától a kommunikációs- és a reklámszakma sem maradhat érzéketlen. A reklámosoknak minden eddiginél nagyobb a felelőssége a folyamatok alakításában.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!