Sikeres műsorok

2019.02.08. 07:24

Jól indult az év a TV2 számára

Az Exatlon Hungary című extrém sportreality a szokásosnál is több nézőt vonzott a képernyők elé, a Mokka pedig továbbra is az első számú reggeli műsor.

Forrás: TV2

A nézettségi eredményeket vizsgálva kijelenthető, hogy mindhárom fontos célcsoportban jelentős közönségarány növekedést könyvelhetett el a TV2 csatorna. A TV2 Csoport közleménye szerint elsősorban az Exatlon Hungary című műsor kiemelkedő számainak köszönhetően a TV2 januárban, főműsoridőben 18-59-ben 8%-kal, míg a fiatalabb, 18-49-es korosztályban több, mint 12%-kal növelte piaci részesedését az előző hónaphoz képest.

Az RTL Klubhoz való viszonyítás kapcsán azt írják: a két nagycsatorna és a két médiacsoport nézettségi párharca egyre kiélezettebb. Az RTL Klub változtatásokat eszközölt a hétköznapi főműsoridős programstruktúráján: kábelcsatornára helyezi át az Éjjel-Nappal Budapestet, ami tovább élezheti a két csatorna nézettségi versenyét.

Az év első hónapjában változások történtek a reggeli műsorok körében is,

ám ezek nem ingatták meg a Mokka című műsor sikerét, ami továbbra is magabiztosan piacvezető a műsorsávjában.

A TV2 Csoport kábelportfóliója az anyacsatornához hasonlóan szintén jó számokkal kezdte az évet, hiszen mindhárom fő célcsoport körében piacvezető pozíciót tudott elérni (teljes napon). A január a kábelcsatornák közül a Mozi+ csatorna sikerét is hozta, ugyanis a 18-59 és a 18-49 éves célcsoportok esetében a harmadik legnézettebb csatorna volt a teljes magyarországi televíziós szektorban (18-59: 4,50 / 18-49: 4,75), így maga mögé utasította összes versenytársát.

Borítókép: az Exatlon Hungary című extrém sportreality szereplői.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában