fókuszában a borrégiók

2021.09.07. 17:01

A borturizmust segíti az országos kampány

A Magyar Turisztikai Ügynökség őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít, amelynek a fókuszában a hazai borrégiók állnak.

Sz. Sz. I.

Idén ősszel érdemes új szemmel felfedezni Magyarországot, és még jobban megismerni, milyen élményeket kínálnak hazánk borvidékei, hangzott el a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) keddi sajtótájékoztatóján. Könnyid László vezérigazgató-helyettes arról beszélt, hogy az ügynökség hat hetes őszi kampányában markánsan megjelenik az egyes borrégiók saját arculata és márkája. Mint mondta, így mindenkihez célzottan azon borrégiónak a hirdetései jutnak el, amelyek a legrelevánsabbak a számára.

A vezérigazgató-helyettes arról is beszélt, hogy a borrégiók most bemutatkozó saját arculata túlmutat a kampányidőszakon, hiszen a jövőben ennek az elemeit és üzeneteit használja majd az MTÜ a hazai borturizmus népszerűsítésére. A kampányhoz hat különböző, borrégiónként más és más hirdetés készült, ezek jelennek majd meg az óriásplakátokon, nyomtatott és online felületeken, illetve a közösségi médiában. Az új logókat, valamint a szlogeneket, üzeneteket minden magyar borászat szabadon használhatja, feltüntethetők a pincészetek helyszínén, nyomtatványaiban, online felületein és a rendezvényeken.

Gál Zsombor, az MTÜ borturisztikai szakértője elmondta, hogy hazánk huszonkét borvidékét sorolták be a hat régióba, amelyek a Balaton, a Duna, a Felső-Magyarország, a Felső-Pannon, a Pannon és a Tokaji régió.

– Ez fontos újítás, mert az egyes régiók egységes logika mentén kaptak itthon és a nemzetközi piacon is jól kommunikálható, a jellegzetességeiket erősítő arculatot – részletezte Gál Zsombor.

További részletek a Heves Megyei Hírlap szerdai számának 3-as oldalán olvashatóak.

Ezek is érdekelhetik