2019.07.02. 17:06
Könnyen érthető, erős arculatot szeretnének a hazai boroknak
A megyeszékhelyen is bemutatták a magyar bor új márkakoncepcióját.
Szabó Áron tartott előadást a koncepcióról Fotó: Berán Dániel/Heves Megyei Hírlap
Az országos road-show keretében megrendezett programon a felső-magyarországi borrégió borászatainak képviselői, s a turisztikai ágazat szereplői vettek részt.
Szabó Áron, az Magyar Turisztikai Ügynökség igazgatója elmondta, olyan imidzset szeretnének formálni a magyar borról, amit mindenki könnyen megért, ugyanakkor kellően erős is. A koncepció és a vizualizáció már elkészült, ezt szeretnék a borászokkal közösen tartalommal is megtölteni, ezt segíti a road-show.
Pál Sándor, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke úgy fogalmazott, nagy örömmel vesznek részt olyan akcióban, ami a magyar bor imidzsét növeli, kiváltképpen most, hogy komoly kihívásokkal küzd az ágazat. A értékesítésben vannak nehézségeik, az elmúlt hetekben végzett készletfelmérések alapján nyolcszázezerrel több hektoliter bor van a hazai pincészetekben, mint egy éve. Aláhúzta, ezen változtatni kell. Reményét fejezte ki, hogy ez az előremutató akció segítheti törekvéseiket.