eger

2019.07.02. 17:06

Könnyen érthető, erős arculatot szeretnének a hazai boroknak

A megyeszékhelyen is bemutatták a magyar bor új márkakoncepcióját.

Süli K.

Szabó Áron tartott előadást a koncepcióról Fotó: Berán Dániel/Heves Megyei Hírlap

Az országos road-show keretében megrendezett programon a felső-magyarországi borrégió borászatainak képviselői, s a turisztikai ágazat szereplői vettek részt.

Szabó Áron tartott előadást a koncepcióról Fotó: Berán Dániel/Heves Megyei Hírlap

Szabó Áron, az Magyar Turisztikai Ügynökség igazgatója elmondta, olyan imidzset szeretnének formálni a magyar borról, amit mindenki könnyen megért, ugyanakkor kellően erős is. A koncepció és a vizualizáció már elkészült, ezt szeretnék a borászokkal közösen tartalommal is megtölteni, ezt segíti a road-show.

Pál Sándor, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke úgy fogalmazott, nagy örömmel vesznek részt olyan akcióban, ami a magyar bor imidzsét növeli, kiváltképpen most, hogy komoly kihívásokkal küzd az ágazat. A értékesítésben vannak nehézségeik, az elmúlt hetekben végzett készletfelmérések alapján nyolcszázezerrel több hektoliter bor van a hazai pincészetekben, mint egy éve. Aláhúzta, ezen változtatni kell. Reményét fejezte ki, hogy ez az előremutató akció segítheti törekvéseiket.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!