2018.08.25. 14:27
Utasok szenvedtek az expresszjáraton
A kétórás utat kénytelenek voltak az utasok a közel negyvenfokos hőségben megtenni
Az elmúlt napokban több olvasói panasz is érkezett amiatt, hogy a hőség ellenére a Budapest–Gyöngyös–Eger expressz-autóbuszjáratok némelyikén sajnálatos módon nem működött a klímaberendezés.
Így a kétórás utat kénytelenek voltak az utasok a közel negyvenfokos hőségben megtenni. Többen megjegyezték, hogy kiemelt, feláras járatokról van szó, s a teljes árat fizetők 2500 forintért vehetik igénybe a szolgáltatást.
A lényege minden bejelentésnek az, hogy a kánikulában ez a minimum, ami elviselhetővé tenné az autóbuszon töltött időt. Konkrét példákat is említettek olvasóink: ilyen panasz érkezett az augusztus 18-án este 17 óra 45 perckor indult Budapest-Gyöngyös-Eger, illetve az augusztus 20-án 14 óra 15 perckor a buszállomásról kigördült Eger–Budapest járatra.
Olvasóink észrevételeit tolmácsolva az üzemeltető Color Tours Kft.-nek írásban juttattuk el a kérdést: mi az oka annak, hogy a drága jegyek ellenében ilyen silány szolgáltatást nyújtanak? Levelünket augusztus 21-én küldtük el, választ azonban sajnos azóta sem kaptunk.
Kezdőképünk illusztráció Fotó: Shutterstock