Kötelező lesz a maszkhasználat az egri önkormányzatnál

Eger Megyei Jogú Város jegyzője a koronavírus járvány elleni védekezés érdekében az alább rendelkezéseket hozta meg.

Heol

Fotó: Shutterstock

Munkavégzés a Hivatalban

-Napközben több alkalommal javasolt a kézfertőtlenítés, amelyet a Hivatal biztosít.

-Az ügyfélfogadás során, minden ügyfél után kötelező kézfertőtlenítő használata.

-Az ügyfélfogadási időben az ügyfelek által is használt közös tereken minden hivatali dolgozó számára ajánlott, az ügyfélfogadás kapcsán, a személyes

kontaktus során pedig kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszk használata.

-Az általános munkavégzéssel kapcsolatban elrendelte, hogy november 4-től visszavonásig, a védőoltással nem rendelkező dolgozók számára az orvosi maszk, munkavédelmi maszk vagy textil, illetve más anyagból készült maszk orrot és szájat folyamatosan elfedő viselése kötelező.

-Az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségek, a hivatali közlekedő terek, a közösségi mosdók az ügyfélfogadást követően a következő napi munkavégzés kezdetéig fertőtlenítik.

-Az hivatali irodahelyiségek fertőtlenítéséről az Ellátási Csoport munkatársai heti egy alkalommal gondoskodnak az ajtó és ablakkilincsek, az asztalok felületének, székek karfájának letisztításával.

-Az irodahelyiségek napi többszöri szellőztetéséről a bent dolgozók gondoskodnak.

-A megbeszéléseken biztosítják a 1,5 méteres védőtávolság.

-A megbeszéléseket követően a megbeszélést szervező gondoskodik a szellőztetésről, az Ellátási Csoport munkatársai pedig a helyiséget másnapra

fertőtlenítik.

Ügyfélfogadás a Hivatalban

-Az ügyfelek a hivatalba kézfertőtlenítés után, orrot és szájat eltakaró maszkban léphetnek be, amelyet a hivatalban való tartózkodásuk alatt kötelesek

folyamatosan, szabályosan viselni.

-Az ügyfelek fogadása során a 1,5 méteres védőtávolságot az ügyintéző és az ügyfél között biztosítani kell.

-Az ügyintézésre várakozók a 1,5 méteres védőtávolságot megtartani kötelesek.

-Az ügyintézésre várakozók számát indokolt esetben az adott szervezeti egység vezetője vagy megbízottja korlátozhatja, az ügyfeleket az aulában történő

várakozásra szólíthatja fel.

Az ügyfélfogadás általános rendje az alábbi:

Hétfő: 13-16 óra

Szerda: 8-12 óra és 13-17 óra

Péntek: 8-12 óra

Az Adó Iroda ügyfélfogadási rendje a helyi adóügyekben és szálláshely-üzemeltetési engedélyekkel kapcsolatban a következő:

-Az Adó Irodán a Hagyatéki ügyek intézése a Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje szerint történik.

-A fertőzés veszélyének csökkentése, a zsúfoltság elkerülése és az ügyintézés tervezhetősége érdekében az ügyfelek részére minden esetben javasoljuk az

előzetes időpontfoglalást.

Ez az utasítás november 8. napján lép hatályba és visszavonásig érvényes.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a heol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában